با خدمات ما آشنا شوید

و با ما تجارت خود را گسترش دهید.

ما برای شما مسیری را می سازیم که موفقیت برای شما اجتناب ناپذیر باشد.

همراه شما هستیم

خدمات برندینگ ما

ایجاد هویت برند شخصی یا سازمانی
هویت برند مجموعه ای منسجم از عناصر برندسازی است که باعث می شود در نهایت شخصیت سازمانی شما ایجاد شود. برندسازی روش هایی است که شرکت شما از آن طریق شخصیت خودش را نمایش می دهد، مانند تصاویر موجود در وب سایت شرکت شما یا پالت رنگی که برای برند خود انتخاب می کنید. در واقع هویت نام تجاری شرکت شما مجموعه ای از روشهای نمایش برند شرکت شما است. قبل از ایجاد هویت برند، باید دید روشنی از برند خود داشته باشید. از خود بپرسید: “می خواهم مشتریانم چگونه شرکت من را برای دوستانشان توصیف کنند؟”
بازاریابی محتوایی و ایجاد لحن منحصر به فرد

بازاریابی محتوا یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مداوم برای جذب و حفظ مخاطب – مخاطبی که از پیش مشخص و تعریف شده است – تمرکز دارد و در نهایت منجر به اقدامات سودآور مشتری ‌محور خواهد شد.

برای درک موفقیت کمپین محتوای خود و افزایش اثربخشی آن، باید نتایج آن را پیگیری کنید. شما باید اقدامات خود را در حین برنامه ‌ریزی استراتژی محتوا و قبل از شروع کمپین محتوای خود تعریف کنید. فعالیت های لازم برای ردیابی اثربخشی محتوای شما بستگی به هدف استراتژی محتوای شما دارد.

طراحی استراتژی ایجاد هدف برند

هر برند موفق یک هدف قدرتمند دارد و شما هم باید چنین هدفی داشته باشید. این هدف همان چیزی است که موجب می‌شود روزانه از خواب بیدار شوید. عرضه‌ی محصول یا خدمت‌تان برای رسیدن به همان هدف است.

چهار پرسش را در زمان تعریف هدف برند از خودتان بپرسید:

  • علت وجود کسب‌وکار شما چیست؟
  • چه چیزی شما را از بقیه متمایز می‌سازد؟
  • چه مشکلی را شما حل می‌کنید؟
  • چرا مردم باید به کسب‌وکار شما اهمیت بدهند؟
مطالعه بازار و شناسایی رقبا
شما نباید همان کاری را که برندهای بزرگ در صنعت شما انجام می‌دهند تقلید کنید. آنها را خوب بشناسید تا بتوانید خودتان را از آنها متمایز کنید. شما باید از نقاط قوت و ضعف آنها خبر داشته باشید. یادتان باشد که هدف شما این است که از رقبا متمایز شوید و مشتری‌ها را قانع کنید که به‌جای آن‌ها از شما خرید کنند. درباره رقبای اصلی‌تان پژوهش کنید و از سایر برندهای تازه‌کار ایده‌ بگیرید. ببنید آنها در طول زمان چگونه برنامه‌ی برندینگ موفق خود را پیش برده‌اند. تحلیل رقبا کمک می‌کند که بتوانید راه متمایز شدن از آنها را بهتر پیدا کنید. تمایز، شناسایی و یادآوری شما توسط مشتریان را آسان می‌کند.
شناسایی مخاطب هدف برند

اساس برندینگ موفق تعیین مخاطب هدف و تمرکز روی آنهاست. یادتان باشد شما نمی‌توانید مطابق میل همه رفتار کنید، بنابراین مخاطبتان را خاص کنید و او را راضی نگه دارید.
این نکته را در نظر داشته باشید که تمرکز بر مخاطبان هدف خاص می‌تواند یک مزیت رقابتی باشد. این مسئله تضمین می‌کند که پیام برندتان به شفاف‌ترین شکل ممکن به مخاطبین هدف برسد.

شناسایی درست مخاطبِ هدف اقدامی است که می‌تواند علاوه بر اینکه موفقیت برندینگ شما را تضمین کند، برای برنامه‌های احتمالی بازاریابی شما بسیار مفید باشد.

تدوین سند مأموریت‌ و داستان برند
آیا در مورد مأموریت برندتان فکر کرده‌اید؟ اصولاً، باید توضیح شفافی از آنچه که شرکت‌تان بیشتر خواهان و مشتاق دستیابی به آن است، داشته باشید. مأموریت‌ برند اساساً تعریف‌کننده هدف موجودیت یک کسب‌وکار است. هرچیزی از لوگو گرفته تا شعار برند، لحن، پیام و شخصیت برند باید منعکس‌کننده‌ی مأموریت شما است. زمانی‌که مردم از شما می‌پرسند چه کاری انجام می‌دهید باید بتوانید با مأموریت‌‌هایتان به آن‌ها پاسخ دهید. شما می‌توانید از اطلاعات جمع‌آوری‌شده از روش دایره طلایی (مرحله اول) کمک بگیرید و آنها را بسط دهید و مأموریت‌هایتان را شفاف کنید.
یک همراه خوب برای مسیر شما هستیم

ما ایده های خوبی برای محصولات و خدمات شما ایجاد می کنیم

تیم ما از مجموعه ای از متخصصان حوزه کسب و کارهای آنلاین تشکیل شده است.

اعضای این تیم فعالیت در حوزه کسب و کارهای آنلاین را با علاقه شخصی و به صورت کاملاً حرفه ای دنبال می کنند.

شرط اصلی برای عضویت در تیم ما داشتن تخصص و بروز بودن و به روز ماندن اطلاعات اعضا است.

همراه شما هستیم

خدمات دیجیتال مارکتینگ ما

اگر با ضرورت دیجیتال مارکتینگ در آینده­ نزدیک آشنا باشید، متوجه می­‌شوید که تعامل با مشتریان تا چه حد می‌تواند در مدیریت بازاریابی دیجیتال ارزشمند باشد.

امروز بازاریابی به روش‌های مختلف ارتباط با مشتریان مانند بازدید از وب سایت، چک کردن ایمیل و … وابسته است.
برای درک بهتر شما، ۵ مورد در بازاریابی دیجیتال که شانس تعامل مشتری با برند را افزایش می‌دهد، معرفی می‌کنیم:

۱- دستگاه‌های دیجیتال
ارتباط مشتریان با شما از طریق اتصال مشتری به اینترنت با استفاده از دستگاه دیجیتال مانند تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ و کنسول‌های بازی و ..
در ادامه نیز مشاهده‌ی وب‌سایت، اپلیکشن یا تبلیغات مربوط به کسب و کار شما محقق می‌شود.

۲- پلتفرم‌های دیجیتال
بیشتر تعامل مشتری با شما از طریق پلتفرم‌های دیجیتال مانند موتورهای جستجو، فیس بوک، اینستاگرام، گوگل، یوتیوب، توییتر، لینکدین و … صورت می‌گیرد.

۳- رسانه­‌های دیجیتال
رسانه­‌های دیجیتال، با تبادل یا انتشار محتوا، فرآیند جذب مخاطب را برای شما انجام می‌دهد.
از این دسته می‌توان به انجام تبلیغات، ارسال ایمیل و پیامک، انجام تبلیغات در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

۴- اطلاعات دیجیتال
اطلاعات مربوط به مخاطبانی است که با کسب و کار شما در تعامل هستند.
اطلاعات پروفایل، تحلیل آمار بازدید سایت، فعالیت‌هایی که هر فرد در سایت انجام داده و … در این دسته قرار می‌گیرند.
البته این اطلاعات به صورت محرمانه در اختیار صاحب کسب و کار قرار دارد.

۵- فناوری دیجیتال
توسط بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به اهداف بازاریابی در جهات گوناگون استفاده می‌شود.

همان طور که می­‌دانید، دامنه خدمات و تکنیک­‌های دیجیتال مارکتینگ به طور پیوسته در حال تغییر است.
در ادامه لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ که توسط متخصص دیجیتال مارکتینگ برای رونق کسب و کار انجام می‌شود، بررسی می‌شود.

 

تبلیغات کلیکی

تبلیغات به ازای هر کلیک، دامنه­‌ی بسیار گسترده‌­ای دارد و یکی از انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود.
شما می‌توانید برای بازاریابی کسب و کار خود این روش را امتحان نمایید.
در این تکنیک شما به ازای هر کاربری که تبلیغ شما را کلیک کند، مبلغی را پرداخت می‌کنید.
Google AdWords نمونه­ موفقی در این گروه محسوب است.

توضیح این که چطور افراد پیام بازاریابی شما را می‌بینند کمی پیچیده است.
هنگامی که بر اساس کلمات کلیدی، یک فضا در صفحه‌ی نتیجه ی موتور جستجو به وجود آمد، پیام شما فورا به نمایش در می‌آید.
الگوریتم‌هایی که در اولویت بندی نمایش مد نظر قرار می‌گیرند، معمولا شامل موارد زیر است:

کیفیت آگهی تبلیغاتی
میزان مرتبط بودن با کلمات کلیدی
کیفیت صفحه‌ی فرود
مبلغ پیشنهادی


تمامی تبلیغات کلیکی دارای یک یا چند هدف هستند که انتظار می‌رود کاربر پس از کلیک بر روی آگهی، آن را انجام دهد.
این اهداف می‌تواند بر حسب موضوع، از انجام خرید و یا ثبت نام در خبرنامه متفاوت باشد.تبلیغات در موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو به شما امکان می­دهند، تبلیغات متنی را، در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) اجرا کنید.

این نوع تبلیغات، یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مشتریان بالقوه است؛

مشتریانی که به طور فعال محصول یا خدماتی مشابه آنچه شما ارایه می‌کنید، جستجو می‌کنند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ : بازاریابی شبکه­ های اجتماعی

بازاریابی در شبکه­ های اجتماعی، مشارکت فعال مخاطبان را می‌طلبد، از این رو به روشی محبوب برای جلب توجه مشتریان به کالا و خدمات شرکت­ها تبدیل شده است.

اکثر پلتفرم ­های شبکه­ های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، پینترست و اسنپ چت به شما اجازه می‌دهند که در فضای سایت آن‌ها به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید.
همانند سئو، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نیز کم هزینه‌تر سایر روش‌ها است؛
البته به تلاش و صرف وقت بیشتری برای دستیابی به نتیجه‌ی مورد نظر نیاز دارد.

بسیاری از کسب و کارها از شبکه­ های اجتماعی برای گفتگو با مخاطب استفاده کرده و در نهایت آن‌ها را برای خرید کردن به وب سایت فروش شرکت راهنمایی می‌کنند.
به کارگیری شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات، یکی از بهترین و موثرترین راه‌های آگاهی دادن و جلب اعتماد در مخاطبانی است که در مورد فعالیت اقتصادی، محصولات و خدمات شما اطلاعی ندارند.
برای ارتقا فعالیت خود در شبکه های اجتماعی مقاله ساخت لینکدین را مطالعه کنید.

بازاریابی محتوایی و بهینه سازی موتورهای جستجو SEO

اگر نمی خواهید هزینه­‌ای برای تبلیغات کلیکی پرداخت کنید، بازاریابی از طریق محتوا، می­‌تواند انتخاب مناسبی برای بیشتر دیده شدن‌تان باشد.
در این صورت لازم نیست به ازای هر یک کلیک مبلغی را پرداخت کنید؛
اما دستیابی به رتبه‌ی بالا با استفاده از سئو نیازمند صرف تلاش و زمان بیشتری است.

در حقیقت هدف از این تکنیک، جذب مشتریان بالقوه از طریق استفاده از محتوا است.
پس از این که محتوا در یک وب سایت درج شد، تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و … شروع می‌شود.
شما می‌توانید برای بهره‌گیری از مزایای بازاریابی محتوایی، از ابزارهایی مانند: وبلاگ، کتاب­های الکترونیکی، دوره‌­های آنلاین، اینفوگرافی، پادکست و وبینار استفاده کنید.
اگر این روش از بازاریابی را انتخاب کردید، عجله نکنید؛
برای نتیجه گرفتن از بازاریابی محتوایی باید به فروشنده‌ای با حوصله تبدیل شوید.

در تایید اهمیت بازاریابی محتوا می‌توان گفت:

۸۴ درصد از مشتریان انتظار دارند که شرکت­‌ها محتوای خوب و سرگرم کننده‌­ای ارائه دهند.
۶۲ درصد از شرکت‌هایی که حداقل ۵۰۰۰ کارمند دارند، هر روز محتوا تولید می­‌کنند.
۹۲ درصد از بازاریابان معتقدند که “محتوا” در شرکت‌ها یک دارایی با ارزش به شمار می‌رود.
بهینه سازی موتور جستجو یا SEO، یکی ابزار دیجیتال مارگتینگ و پارامتر اصلی در بازاریابی محتوا است.
این مقوله به عنوان “هنر و دانش جذاب ساختن صفحات وب، برای موتورهای جستجو” تعریف می­‌شود.
برای مثال، اگر شما از طریق جستجو در گوگل این مقاله را می‌خوانید، به لطف هنر سئو است.

بازاریابی وابسته

این نوع بازاریابی یکی از قدیمی‌­ترین اشکال بازاریابی است.
ورود اینترنت به حوزه‌ی فروش توانسته است که روح جدیدی به این نوع بازاریابی ببخشد.
در این روش اینفلوینسرها یا افرادی که در امر بازاریابی فعال هستند، محصولات/خدمات شرکت شما را تبلیغ می‌کنند؛
هنگامی که به واسطه‌ی این تبلیغ، فروش انجام شود، شما مبلغی را به عنوان کارمزد به آن­ها پرداخت خواهید کرد.

بسیاری از شرکت­های معروف مانند آمازون نیز، دارای برنامه­‌های بازاریابی وابسته هستند که ماهیانه میلیون­ها دلار به وب سایت­هایی که محصولاتشان را می‌فروشند، پرداخت می‌کنند.
در حقیقت در این روش، شما به فردی که باعث افزایش فروش محصول یا خدمات شما می‌شود کمیسیون پرداخت می‌کنید.

بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از قدیمی‌ترین خدمات بازاریابی دیجیتال است.
جالب است که بدانید این روش هنوز هم بازدهی قابل توجهی دارد؛
البته نباید آن را با ایمیل‌های اسپم اشتباه گرفت.

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از راه‌های ارتباط با مشتریان و دنبال کنندگان برند شماست.
شما می­‌توانید با مخاطبان خود در سایر شبکه‌های اجتماعی از طریق ایمیل در ارتباط باشید و مواردی مانند فروش­های ویژه، مطالب قابل توجه (اغلب بخشی از بازاریابی محتوا)، یا اطلاع رسانی یک رویداد خاص را از طریق ایمیل به آن‌ها اعلام نمایید.ایمیل‌هایی که به این منظور ارسال می‌شود باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

متن و عنوان محتوا را بر اساس نام گیرنده تنظیم شده باشد.
به روشنی مشخص کند که هر فردی چه نوع ایمیل‌هایی را دریافت می‌کند.
امکان لغو اشتراک دریافت ایمیل، با یک گزینه­ کاملا در دسترس، مشخص شده باشد.
ایمیل‌های تبلیغاتی و معاملاتی ادغام شده باشند.

بهینه سازی نرخ تبدیل

تصور کنید صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، با این که تعداد کاربران بازدید کننده از وب سایت شما قابل توجه هستند اما حتی یک درخواست فروش نیز در وب سایت شما ثبت نمی‌شود.
در این حالت یکی دیگر از سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با بهینه سازی نرخ تبدیل به شما کمک کند.

بهینه سازی نرخ تبدیل به تعداد افرادی که از میان کل مخاطبین وب سایت شما هدف مورد نظر یعنی خرید محصول یا خدمات را انجام می‌دهند اشاره دارد.
در اکثر مواقع، کسب و کارها از بهینه سازی نرخ تبدیل برای تغییر ترافیک وب سایت خود (راهنمایی، گفتگو، تماس، فروش و …) استفاده می‌کنند.
در این صورت بازدید کننده­‌های بیشتری به مشتریان شما تبدیل می­‌شوند.

 

بازاریابی از طریق ویدیو

یوتیوب، دومین موتور جستجو پر بازدید بعد از گوگل است.
بسیاری از افراد قبل از این که نسبت به خرید محصولی اقدام کنند حتما برای تصمیم گیری به سراغ ویدیو‌های یوتیوب می‌روند.
آن‌ها از نقدها و نظرات دیگر کاربران مطلع می‌شوند و محصولات و پیشنهادات مشابه را بررسی می‌کنند.

فیس بوک، اینستاگرام و تیک‌تاک هم از برنامه‌های موفق در بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند.
شما می‌توانید با ادغام بازاریابی ویدیویی، سئو و بازاریابی محتوا در کنار استفاده از شبکه های اجتماعی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنید.

بازاریابی همسان

این نوع از خدمات دیجیتال مارکتینگ تعامل و ارتباط بیشتری با مخاطب دارد؛
به همین دلیل آن را بازاریابی پوشیده نیز می‌نامند.
در این حالت اطلاعات و محتوای مناسبی به مخاطب ارایه می­‌شود.
همچنین تلاش بر این است که مخاطب احساس نکند وارد یک نوع چرخه­ بازاریابی شده است.

این نوع بازاریابی در پاسخ به واکنش منفی مخاطبان امروزی نسبت به تبلیغات طراحی شده است.
احساس ناخوشایند مخاطبان نیز نسبت به اینکه سازنده‌ی آگهی به دلیل پولی که بابت تبلیغ دریافت کرده است، آن را توصیه می‌کند، کمتر می‌شود.
در این شیوه از بازاریابی، ارایه‌ی اطلاعات جالب توجه و سرگرم کننده، جنبه­ تبلیغاتی آن را برای مخاطبان کاهش می‌دهد.

معرفی کار ما

با تولید محصولات جذاب و با کیفیت ، سطح رضایت مشتری خود را بالا ببرید

در فضای دیجیتال مارکتینگ، بر خلاف بازاریابی سنتی، ارتباط رو در رو با مخاطب وجود ندارد. به همین دلیل استفاده از تکنیک‌هایی برای جذب و ترغیب مخاطب و همراه کردن آن‌ها با اهداف برند، ضروری است.

شناسایی مشتریان هدف ، اطلاع از امکانات در دسترس آن‌ها و انجام مطالعه بر روی تعرفه خدمات دیجیتال مارکتینگ از اولین گام‌هایی است که شما بایستی به عنوان صاحب بیزینس، برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ بردارید. پس از آن با انتخاب بهترین گزینه و رعایت کلیه اصول به موفقیت تجاری دست پیدا کنید.
آموزش و افزایش اطلاعات و یا استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ که توسط متخصصین این امر ارایه می‌شود می‌تواند مسیر راه را برای شما هموارتر نماید.

۰۱-
ایده اولیه
کسب و کار شما همیشه به توسعه و ارتقا دارد و این یک هدف جذاب برای ما است.
۰۲ -
برنامه ریزی
پیشنهاد خود را درباره طرحتان به ما بگویید، ما آن را همیشه عالی اجرا می کنیم.
۰۳ -
اجرا

ما بیشتر از تعقیب پول برای شروع و تعقیب پیشرفت تلاش می کند.

چرا داشتن یک برنامه جذاب مهم است؟
وقتی صحبت از تیم های ایجاد انگیزه است ، اعضایی را برای بهترین عملکرد برای پروژه شما انتخاب می کنیم.